kaching

Ahad, 22 Februari 2015

Chinese New Year

Hai Assalamualaikum :)

CNY cuti panjang. Mesti ramai yang pergi bercuti.

Kami di rumah ja sebab seminggu sebelum tu saya demam selesema. Haish nak masuk 2 minggu juga saya recover.

Ada hikmah 2minggu nda sentuh air manis. Tengok ais ngeri bah sebab seminggu nda dapat tido malam sebab batuk gile ah. Tahap nda dapat drive sebab rasa macam di awangan. Hihi cerita pasal demam pula.

CNY haritu kami pegi zoo. Sebab anak mo tengok binatang. Hmmmmmm zoo macam tu juga tiada perubahan. Binatang mcm sakit je :(. 3 hari lagi kami habiskan masa di kampung. Tiada juga yg menarik hihi melawat orang tua :) kalau ada cuti pnjg macam ni ja boleh stay di kampung lama sket.

So CNY korang bercuti g mana?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kaching

Popular Posts