kaching

Jumaat, 31 Oktober 2014

Segmen Blogger Nurul Says 2014

Assalamualaikum wbt

Hai :)

Maaflah lama nda bersiaran.. terima kasih kepada kawan-kawan yang masih singgah meluangkan masa disini..

Oktober ni adalah bulan istimewa bagi saya.. sebab bulan oktober adalah bulan kelahiran saya :). Dengan itu saya berbesar hati nak berkongsi sedikit hadiah dengan 3 orang pembaca belog saya yang bertuah. Tapi dengan beberapa syarat.

1. Copy dan Paste banner ini dalam belog anda.



2. Ceritakan percutian yang menarik anda sepanjang tahun 2014. Kalau dah pernah cerita sebelum tu, boleh tinggalkan url dalam entri tu so boleh la saya singgah membacanya :). 

3.  Tinggalkan URL di bawah ruangan komen post ini:
http://nurulsays.blogspot.com/2014/10/segmen-blogger-nurul-says-2014.html

4. Bonus sekiranya anda pernah bercuti di Miri dan Brunei  boleh juga tinggalkan entri dalam belog yang sama.


Segmen ini akan berakhir pada PENGHUJUNG BULAN OKTOBER 2014

So tunggu apa lagi, Sebarkan :)

2 ulasan:

  1. Good luck kepada mereka yang join segmen ni ye :-)

    BalasPadam
  2. Insyallah.. klo smpat lya join

    BalasPadam

kaching

Popular Posts